torsdag 28. oktober 2010

Sokker, truser og lommebok...

... Check!
Disse jentene vil de neste fem månedene befinne seg i fjellene av Ecuador!


Av personlighetstest å dømme er jeg ikke den som lager lister over det som skal gjøres eller stresser meg opp av å ligge litt "etter skjema."
Til tross for dette og mot alle odds er jeg ferdig og utvaska av hus nr. 6 og rom nummer 206.
Jeg føler meg tom!!!
Når er tiden inne for å føle seg skikkelig klar? Jeg tror aldri en blir helt klar, men at en bare må hoppe i det og følge strømmen.
To måneder har gått fort, men når jeg s
er tilbake kan det virke som er år. Det er en god og sammensveisa gjeng på 37 studenter som om bare noen timer flyr til hvert sitt kontinent.

Tida på GUS har vært:

Sol og sommer og is * Filmkvelder * Hekle-/strikkebølge * Blipp,blopp ++ * Seine kvelder * Teambuilding * Bålkos * Turer * Spilling * Sport *Baking * Latter * Torsdagskvelder med diverse tema * Gode kommentarer og Internhumor!

Hasta Luego Akershus, Hurdal og Gå Ut Senteret!









Klokka 20.50 letter British Airways fra norsk grunn. Etter dette er det nesten fem måneder til fire spente jenter får "smaken av Norge" igjen. (Nå skal det sies at freia, smash og risgrøt smugles med i bagasjen, så en liten smak får vi underveis reisen og:))

Håper DU vil bli med på turen:)

2 kommentarer:

Merethe sa...

Dette blir spennende Eirin!!!
Selv om det blir trist å ikke ha deg her hjemme, gleder jeg meg til å følge med på denne bloggen. Det ser lovende ut så langt.
God tur:)

Børge sa...

Ja, dette lyt verta retteleg so spanande! Ha eit fornøyeleg eventyr.