onsdag 27. oktober 2010

Bare 24 dager igjen!!!

Tiden flyr! I dag er det bare 24 dager igjen til flyet med åtte spente jenter letter!

Når vi kommer til Cuenca, en by i Ecuador, blir vi plassert rundt i forskjellige vertsfamilier. Skummelt!!! Er det første jeg assosierer "happeningen" med, men jeg tror det blir kult! I Cuenca, skal vi (Silje, Kristin, Elisabeth og jeg) fire jentene på sportsteamet bo i tre uker. Her går vi på språkskole på dagen mens vi bor i familiene.

Bilde er av Canar

Mens det andre teamet blir igjen i Cuenca, reiser vi til en indianerlandsby, kalt Canar(sies; kanjar). Hvis ting går som planlagt skal vi være engelsk- og gymlærere for unger i forskjellige aldre på skolen. Gym-delen tror jeg blir kul, men med en god høydemeter på vel 2000, tror jeg vi har en tilvenning å hamle opp med. Vi håper de derfor ikke stiller for store krav til våre idrettslige prestasjoner:) Ellers har vi i teamet noen småmål om å skaffe oss noen kontakter i menigheten og kanskje til og med starte et krik-lignende arbeid!

... Jeg er supergira og tror dette kan bli skikkelig kult!!! - følg med:)

Ingen kommentarer: