onsdag 27. oktober 2010

klar, ferdig, BLOGG!

Tiden er igjen kommet for å begynne litt blogging. Med godt mot håper jeg mot alle odds at jeg denne gangen skal klare å vedlikeholde antall tittere. Bloggen er forøvrig opprettet med en motivasjon, fordi jeg i år tar et friår på bibel- og misjonsskolen Gå Ut Senteret! Fra Oktober - Mars skal jeg være og bo over vannet, vest og mye lenger sør, nemlig Ecuador! Veldig eksotisk, og mye mer enn en 19-åring fra Ål kan forestille seg. Jeg tror det kan bli veldig, veldig bra!!!

For tiden er alle studentene godt plassert i Hurdal på skolen her i Norge. Her får vi god opplæring og forberedelser i kultur, bibel og misjon. Ellers lærer vi alt fra å kunne arbeide sammen som et team til å identifisere oss som en blomst! Når det kommer til språk og grammatikklæring ligger jeg heller littpå latsiden... enn så lenge!

Ingen kommentarer: