mandag 16. juni 2008

Tilbake med ny gnist!

Nå er det endelig blitt tid for en etterlengtet sommerferie og med det håper jeg at oppdateringer innpå sida vil skje litt oftere enn før. Siden sist har det skjedd en del ting. Blandt de er strålende påskeferie på Ål, besøk hos farmor på Gjøvik, russebryllup og ellers daffe soldager på framnes fylt med beachvolley, bading, kano, vannski og ultimate. Vi hadde en knallbra avslutning på året for hele klassen der vi padla kaiak ut på andre sida av fjorden. Her blei det grillings og bading. Herlig!



Men nå er det sommerferie og sier derfor hadet til Norheimsund på en stund. Mine planer for de neste ni ukene er ikke større enn litt jobbing, noen småturer og masse slækking!!!



God ferie:)

5 kommentarer:

Marianne R sa...

Finaly!:D Dette var en fin liten forandring. =) Blir alltid bittelitt skuffa når det ikke oppdatert her, men det er bare fordi det er så koselig å lese hva du driver med og se bilder.
Keep it up, snuppa!
Smask på kjaken fra meg til deg:*

Malene sa...

Heisann! :) Sexy bilde av meg å hildegun da xP
Koselig å lese på bloggen! :) Eg e så glad i framnes! :P Håpe du får en mega ferie. Og at eg får lese litt oppdateringer her inniblant;) love u!

Lindabk sa...

Bra det var gøy med Russebryllup Ü
Ha en fin sommer!

Malene sa...

ka skjedde med oppdateringene eirin! :P dumt du ikkje blir med på sg, men du må seriøst være med på arena asså!! :P
love u!

Anonym sa...

Great work.