søndag 27. januar 2008

En litt annerledes ferie...

Dette året feira vi jul nemli på Madagaskar. Jeg kunne fortalt masse, men velger heller å la dere få et lite inntrykk av den gjennom disse bildene i steden.
Vi hadde fire knall bra uker sprekkfullt med gode minner!


...all den gode frukten


...solbrent hud!


...møte med en annen kultur





...mange badeturer i saltvann



...nyttårsmiddag med gassisk levende musikk. (Pauseinnslag av "backstreet boys o.l)


...klamme, varme netter


...flinke fiskere


...mors nystekte legger.. og tur i izalofjellene








...ivrige selgere


...fersk loff hver dag


...kuer på veiene


...overlasta biler


...snorkleturer med lakana (gassisk fiskebåt)


...koselig julemiddag


...stilige julegaver


...tøffe, akrobatiske gutter (særlig du pappa:)


...herlig utsikt


...søte og snille mennesker


...timer i bil


...veldig mange timer i bil


...daffe dager


...torden og lynvær på kveldene


...julebakst til koselig julemusikk


...juletre av plast med lys, kjøpt på den lokale matbutikken (for stemningens skyld)...


Tusen takk for en flott jul!

5 kommentarer:

Lars Kristian sa...

Ser ut som du har hatt ei fantastisk jul, Eirin! :) Var vel ekstra kjekkt åmøta igjen familien etter eit halvt år kan eg tenka meg. :) Va du på ski i kveld?

Merethe sa...

Det var en utrolig fin jul Eirin! Du har virkelig blitt en flott jente, snill og spretten. Håper du trives på framnes og at alle behandler deg pent! Jeg gleder meg til du har vinterferie og vi skal kose oss i Ål! Sjokolade til frokost, middag og kvelds!!

Også kan jeg vise deg noen av karatemuuuvsene mine:)

Stor klem fra søstera på løkka

Anonym sa...

ÅHOI! Dette var gøy. Masse fine bilder, og flere som jeg ikke har sett før! Skulle veldig gjerne vært i Ål med deg og Merethe, men dere får nyte hovli uten meg, så blir jeg forhåpentligvis med neste gang.

Er aldri godt å vite hvordan det kan gå, forresten. Var det tre kilo du la på deg forrige gang du og Merethe tilbragte litt kvalitetstid sammen? Pass deg. Merethe blir bare verre og verre på oppvartningsfronten. Men litt karatespark mellom kaloriene kan kanskje hjelpe.

Kos deg på Framnes, så lenge:)

TM sa...

Utrulig stili Eirin! Ser ut so du hadde da fantastisk i ferien:) Håpe da va lika kjekt so da ser ut te!:)
<3<3

Andrea sa...

Å, så flotte bilder!
Herlig:)