søndag 2. desember 2007

Nå er det like før..

.. vi setter oss på flyet og drar fra snø, stress, kaos, kulde, gaver og pepperkaker til fordel for varme, sol, bading og en helt knall eksotisk jul uten like.
Ganske mange har fått tilsendt pakkekalendere fra forelsdrene sine. Jeg har også pleid å ha pakkekalender (mer eller mindre jaffal). Det hendte vel at det ikke hang pakker på alle knaggene, men pakkekalender har vi alltid hatt. I år er jeg uten pakkekalender. I steden fant jeg meg en annen kalender som gir minst like mye glede og er såå mye billigere:)
Jeg har nemli laget meg en nellikappelsin. Men den er ikke som andre nellikappelsiner.
Mens andre appelsiner teller dager til jul, teller min dager til avreise. Det er i dag tolv nelliker igjen på appelsinen min. Altså under to uker til jeg resiser fra kalde Norge.
Jeg har og tenkt at jeg har gjort ting for siste gang før jeg drar. I går henta jeg for eksempel en ny pakke dopapir fro siste gang. Herlig!!




Ha en flott adventstid!


7 kommentarer:

Merethe sa...

Fin appelsinkalender du har! Dårlig av foreldrene dine å ikke sende deg pakkekalender da! Bare fordi de er på Madagaskar liksom..

Husk å ta Lariam på lørdag! Tror jeg sa feil til deg i telefonen, men det er førstkommende lørdag altså, en uke før avreise. Nå nærmer det seg!!

Anonym sa...

Snakker vi dårlige foreldre lissom??
Litt slomsete har vi kanskje vært de siste åra, akkurat når det er snakk om pakkekalendere, men ....
Koselig adventsstemning på rommet ditt er det nå blitt allikevel, Eirin, og så vidt vi har hørt, så har du aldri hatt flere adventskalendere enn i år!
Vi gleder oss kjempemasse til neste helg, vi skal stå klare på flyplassen når dere kommer.....krible, krible
så glad i deg!!

kveldsklem fra
mamma og pappa

Eirin sa...

Legg merke til den fancy kanelstjerna Kathrine lagde av kanelstenger Børge har lagt igjen til meg:)
Synes den er litt kul..

Eirin sa...

nei mamma og pappa.. Langt ifra dårlige. dere er toppen:)
Er forresten bare tre dager til jeg setter meg på flyet til Oslo..
Så utrolig masse jeg gleder meg til å se dere igjen:)

Stein-Ove sa...

Eirin. No syns e du må ta de samen, og snart leggji inn eit nytt blogg-innlegg. E føle liksom at me to e litt slik "påpassara" for inan når det gjeld å halde bloggadn våre oppdatert:) Så, få fart på fingadn!

Anonym sa...

Støtter Stein Oves oppfordring og etterlyser oppdatering. Det er fint å kikke på bilde av nellikappelsiner, for julestemningen satt langt bak i vinter, men i grunnen føler jeg at det er på tide å pakke sammen adventsstaka og bevege seg litt fremover i tid.

Håper ellers alt går bra med deg. Husk at storesøster er lutter øre hvis det er noe du lurer på eller ønsker å fortelle.|

Lars Kristian sa...

Hallaisn!!
Tenkte eg sku legga igjen ein kommentar, eg, sånn at du har ein grunn te å oppdatera.... :)
E vel bedre å sei "like etter" no, eller berre ta å oppdatera. Hørest gøy ut med den turen te Bergen!! :)