torsdag 23. august 2007

Mitt nye hjem

Nå er jeg ferdig installert på rom nr.209B på Framnes. Dette er rommet mitt og Kathrine sitt. Her er det ordentlig fint med utsikt rett ut mot havet:) juhuu!!!

Siste dagene har faktisk vert litt stress, men jeg tror og håper at det blir litt bedre når jeg kommer litt mer inn i systemet:) Det er litt rart å plutselig skulle vaske sine egne klær (selv om jeg faktisk gjorde litt av det hjemme), ha ansvar for innkjøp av ting du vil ha utenom det du får til de faste måltidene og ellers leve et liv uten gamle venner og mamma og pappa.. Det er først da man skjønner hvor avhengig man egentlig er. Dere gode å ha altså:) Men jeg har jo fått mange nye venner her så jeg tror dette blir bra!!!!

Dette er min side av rommet(selv om det kanskje ikke ser sånn ut;)). Kathrine og jeg har vårt EGET bad og det er faktisk veldig bra! Deilig å sleppe å reke halvnaken rundt i gangen altså!

3 kommentarer:

Merethe sa...

Så fint rom dere har fått dere!!!

Dette ser bra ut Eirin! Lykke til videre! Du er flink til å oppdatere siden din og det er veldig gøy å lese:)

Hils så mye til Kathrine!

Stor klem fra Merethe

Malene sa...

heisann! malene her:)
Shit du har opplevd mye! Mitt liv blir liksom kjedlig i forhold:P hehe. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!:)

Gunn og Arild sa...

Hei Eirinvennen!

Så flott dere har fått det på rommet nå!! Vi tror du vil stortrives og få mange gode venner på Framnes. Her begynner vi så smått å bli ferdige med å rydde ut av huset, men vi er langt fra reiseklare......
Vi er sååååååååå glade i deg.
Hils Katrine og Idun!

Kveldsklem fra mamma og pappa.