torsdag 16. august 2007

Kasse på kasse...


På kasse på kasse!!!

Nå er vi midt oppi den verste tida med tanke på å pakke ting ned i esker og stue de inn på låven. Kaste det vi trodde vi trengte, men som bare har blitt liggende i et skap og slikke støv. For min del pakker jeg det meste for å ta med til Framnes. Om bare to dager drar jeg nemli fra Ål, og da skal hele rommet være "shina" (som pappa pleier å si.) De neste to årene skal huse leies ut og jeg er ikke lenger eier av rommet mitt. Litt stuselig! Å ikke ha et hjem i Norge. Ikke ha foreldre å komme tilbake til i feriene. Men på en annen side tror jeg det blir utrolig bra å gå på Framnes og jeg gleder meg masse!!

3 kommentarer:

Merethe sa...

Stakkars, stakkars dere!!!
Jeg reiste visst fra all morroa. Må ikke slite dere ut da..! Lykke til videre med shininga:) Det blir bra!

martha sa...

hei!
ser vi er flere som er midt i pakkinga ;)
men hvor skal du dra når du ikke kan dra til foreldrene dine i feriene? drar du til merethe, eller?
blir sikkert kjempebra på framnes, kanskje jeg kommer og besøker deg og kathrine der også. hvem vet? :P

kos deg, du!
martha

Eirin sa...

Takk, Merethe! Tror du skal være glad for at du reiste;)

Ja! Jeg kommer nok til å dra til Merethe og Ann-Jorid i feriene.. Det er baare å komme på besøk! Jo oftere jo bedre:)
Kos deg på Sygna du da:) Og lykke til med pakkinga!