mandag 3. september 2007

Bøker i lange baner!


Nå har jeg nettopp hentet mange bøker på bok & media i Norheimsund. Jeg visste det var dyrt, men så dyrt hadde jeg virkelig ikke trodd det skulle bli. Jo flere bøker kassedama beip inn, jo mer nervøs blei jeg for at jeg ikke hadde nok penger. De fem bøkene jeg kjøpte kom på 2500 kr! Masse penger! Jeg gikk lettet ut av butikken med 100 kr til overs! Kortet er nå tomt, men enda gjenstår flere bøker. Huttemegtu:)

Dagen fortsatte med en haiketur tilbake til Framnes. Vi fikk etter en stund sitte på med en koselig dame, men ellers var det ikke så mange som stoppa. Enda såå ivrige vi var!!!
Senere på kvelden var det kveldskos med pizza, is-te og Alias.

1 kommentar:

Anonym sa...

koster å være smart vettu;) hehe, ser du alt har dekorert bøkene i kjent eirin-stil:P have fun, go mad;) <3<3<3<3